ניהול השקעות דרך קרנות נאמנות

ניהול השקעות של
קרנות נאמנות

קרנות נאמנות הן מכשיר פיננסי שמטרתו, השקעה משותפת בניירות ערך הנסחרים בבורסה בישראל ובחו"ל.

ישנם סוגים רבים של קרנות נאמנות המסווגות לפי מדיניות ההשקעה ושיעור החשיפה שלהן למניות ולמט"ח. קרן הנאמנות משתקפת בתוך חשבון ניירות הערך של הלקוח שנמצא בבנק או בחבר בורסה. הקרן ניתנת לרכישה או לפדיון בכל יום שהינו יום מסחר בקרן. קניית/מכירת יחידות הקרן בדרך כלל אינה מחויבת בעמלות ביצוע.

קרנות הנאמנות בישראל מפוקחות ע"י הרשות לניירות ערך והן פועלות מכוח הסכם נאמנות בין מנהל הקרן לבין הנאמן. תשואת המשקיע בקרן נאמנות מחושבת לאחר דמי הניהול  והנאמנות והוצאות תפעול הקרן.

פוקוס בית השקעות משמש כמנהל השקעות חיצוני של קרנות נאמנות שונות, עם ביצועים שונים.
כל אחד יכול להשקיע בכל אחת מהקרנות בפשטות באמצעות יועץ ההשקעות בבנק או באמצעות פלטפורמות המסחר השונות.

מנהל הקרן הינו איילון קרנות נאמנות בע"מ
מנהל ההשקעות החיצוני – פוקוס בית השקעות בע"מ

רוצים להשקיע בקרנות שלנו?

קניית קרנות הנאמנות מתבצעת דרך יועץ ההשקעות בבנק או דרך אפליקציית המסחר באמצעות קניית מספר נייר הערך של הקרן הרצויה.

הסבר על פרופיל החשיפה בשמות הקרנות

שיעור ההשקעה המירבי

חשיפה למניות

חשיפה למטבע חוץ

0%

0

0

10%

1

A

30%

2

B

50%

3

C

120%

4

D

200%

5

E

מעל 200%

6

F

הסבר על סימן קריאה!
רוב איגרות החוב מקבלות דירוג ע"י אחת מחברות הדירוג השונות, והדירוג מסמל את היכולת של מנפיקת האג"ח להחזיר את החוב. אג"ח בעלות דירוג גבוה נחשבות לבטוחות ואג"ח בעלות דירוג נמוך נחשבות למסוכנות.  
קרנות נאמנות הכוללות סימן קריאה בשמן יכולות להשקיע באגרות חוב הנחשבות עם סיכון אשראי (כלומר הדירוג שלהן נמוך מ- "BBB מינוס") או שהן פעילות בנגזרים או עם תאגידים הנמנים עם קבוצת סיכון האשראי השנייה או באיגרות חוב שאינן מדורגות כלל (החוסר בדירוג לאו דווקא מעיד על סיכון).  

מנהל הקרן הינו איילון קרנות נאמנות בע"מ. מנהל ההשקעות החיצוני של קרנות נאמנות פוקוס בית השקעות בע"מ.
אין פרסום זה מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרן. רכישה תעשה על בסיס תשקיף עיקרי של מנהל הקרן ו/או תשקיף קרן חדשה ו/או דוחות שנתיים ודיווחים מידיים בתוקף בלבד. האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ/שיווק השקעות ואינו מהווה תחליף לייעוץ/שיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם. פרסום זה אינו מהווה התחייבות מנהל הקרן ו/או מנהל ההשקעות חיצוני להשגת תשואה כלשהי, לרבות תשואה עודפת.

דניאל הררי

שיווק השקעות

דניאל הצטרפה לפוקוס ב-2023 ואחראית על תחום השיווק בחברה. טרם הצטרפותה לפוקוס, דניאל מילאה תפקיד חתמת ביטוח בסוכנות כ- 4 שנים.

דניאל הינה בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ומימון מאוניברסיטת בן גוריון. כמו כן, בתהליך התמחות לרישיון לשיווק השקעות מטעם רשות ניירות ערך ולרישיון משווקת פנסיונית מטעם משרד האוצר.

צפריר אפרתי

שותף, סמנכ"ל ומנהל השקעות ראשי משותף

צפריר בעל ניסיון של מעל 14 שנים בשוק ההון הישראלי, כיהן במגוון תפקידי מסחר ואנליזה בגופים מובילים עם התמחות בניתוח חוב ומניות.

הצטרף לחברה כשותף בשנת 2021 בתפקידו האחרון היה אחראי על תחום האג”ח הקונצרני במיטב דש גמל ופנסיה. מחזיק ברשיון ניהול תיקים מטעם הרשות לניירות ערך, בעל תואר B.A עם התמחות במימון. נשוי ואב לשלושה בנים.

יואב טל

מייסד, מנכ"ל מנהל השקעות ראשי משותף

יואב בעל ניסיון של מעל 25 שנים בשוק ההון הישראלי, שימש כמנהל השקעות בחברות מובילות בניהול קרנות נאמנות ובחברת ניהול תיקים.

בשנת 2017 ייסד את פוקוס בית השקעות במטרה להיות חברה מובילה המתמחה בניהול השקעות בשוק ההון הישראלי. בעל רישיון בניהול תיקים מטעם הרשות ניירות ערך. בעל תואר ראשון בכלכלה ובעל תואר שני במנהל עסקים בהתמחות מימון וחשבונאות. נשוי ואב לשלוש בנות ובן.